TESLİMAT VE ÖDEME

TESLİMAT VE ÖDEME KOŞULLARI

İşbu sözleşmenin konusu, ALICI'nın SATICI'ya ait www.flowerbox.com.tr internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı tüketicilerin korunması hakkındaki kanun ve mesafeli sözleşmeleri uygulama esas ve usulleri hakkında yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.

SÖZLEŞME KONUSU ÇİÇEK/ÖDEME/TESLİMAT BİLGİLERİ

Elektronik ortamda alınan ürün/ürünlerin cinsi ve türü, miktarı, satış bedeli, ödeme şekli, siparişi veren kişinin kendisinin verdiği bilgiler doğrultusunda sipariş işleme alınmaktadır. Online olarak verilen bilgilerin siparişi veren kişinin dışında belirtilen çiçek cinsi ve türü, miktarı, satış bedelini değiştirme imkanı olamaz, resimde görmüş olduğunuz çiçeğin aynısının olmaması durumunda ancak gerektiği hallerde, mevsimsel koşullar gereği en uygun renk, en uygun çiçek değişiklikleri yapılabilir. Teslimatlar kesinlikle sitemizden verilen online siparişte belirtilen adres neresi ise oraya yapılacaktır, sipariş teslimatının belirtilen adreste yapılamaması durumunda (eğer yanlış veya eksik ise ) yeni verilecek adrese mesafeye göre ulaştırma bedeli alınacaktır.

SÖZLEŞME SÜRESİ

Genel olarak satın alınan ürünlerin canlı çiçek olması nedeni ile, ürün adrese teslim edildikten 3 iş günü sonra iade kabul edilememektedir.

GENEL HÜKÜMLER

İnternet sitesinden kredi kartı (Visa, Master Card, Amex, diğer kartlar) ya da banka havalesi ile alışveriş yapılabilir. Sipariş teslim gününden bir gün öncesine kadar havalesi yapılmayan siparişler iptal edilir. Siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı ya da havalenin (eft'nin) banka hesaplarımıza ulaştığını belirlediğimiz andır.

Sipariş/ödeme prosedürü sipariş alış-veriş sepetine eklenen ürünlerin kdv dahil TL tutarı (taksitli işlemlerde toplam taksit tutarları) tarafınızca onaylandıktan sonra, ilgili banka kartının posu üzerinden işleme alınır. Bu nedenle siparişler, sevk edilmeden önce müşteriye sipariş bilgi maili gönderilir. Teslimatların yapılması durumunda siparişi veren kişinin sistem üzerine yazmış olduğu e-mail adresine teslim bilgisi gönderilecektir.

Süreçteki herhangi bir aksama durumu veya teslimat yapılamayan bazı bölgeleri içeren yada kredi kartı sorunlarından kaynaklanan problemler müşteriye telefon/e-mail yoluyla mutlaka bildirilir. Gerekli hallerde müşteriden bankası ile görüşmesi istenebilir. Siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı ya da havalenin (eft'nin) hesaplarımıza ulaştığını belirlediğimiz andır, ender bir durumda olsa, eğer ürün stok problemi ile karşılaşılırsa müşteri hemen bilgilendirilir, müşterilerinin arzusu doğrultusunda yeni bir ürün gönderilebilir, ürünün stoklara girmesi beklenebilir veya sipariş iptal edilebilir.

Ödenen tutar karşılığında, müşterilerin müşteri fatura bilgileri alanına fatura bilgilerini yazmaları gerekmektedir. Faturalar ödeme yapan kişiye ya da kuruma ürün ile birlikte gönderilecektir. Hediye gönderimleri için ya da alıcıya faturanın ulaşmasını istemediğiniz durumlarda farklı bir fatura adresi girmeyi unutmayın. Siparişleriniz ile ilgili anlaşmazlıklarda, sorumluluğumuz, çiçek bedeli kadardır. 

Çiçeğiniz belirtmiş olduğunuz tarihte, çalışma saatleri içinde teslim edilmektedir. Çiçeğinizin teslimat tarihini ileriki bir tarih olarak seçebilirsiniz. Aynı gün teslimat için çiçek siparişinizi en geç saat 12:00'ye kadar vermeniz gerekmektedir ve express kurye ücretine tabiidir. 16:00'dan sonra verilen siparişler ertesi gün kargoya verileceğinden, ilgili teslimat, sipariş tarihinden 2 gün sonra gerçekleşir.


Çiçek teslimatı yapılacak olan hastane, askeriye, otel ve buna benzer yerlerde çicek teslimatının yapılacağı kişiye ulaşılamaması durumunda, çicek siparişini veren kişinin isteği doğrultusunda, yakınlarına veya görevlilere, teslim edilebilir. Nadir olarak, olumsuz hava, yol koşulları, beklenmedik sosyal olaylar teslimat sürelerinin uzamasına ve teslimatın belirtilen zaman aralığında gerçekleşmemesine neden olabilir. İstanbul içinde ve şehirlerarası siparişlerde, dağıtım yapılırken bölgelere göre yol ücreti alınmaktadır. Ayrıca firmamız dağıtımı yapılamayacak olan bölgelere çiçek siparişini göndermeme hakkına sahiptir, bu durumlarda mutlaka müşteriye bilgi verilmektedir. Siparişlerinizde, şehir içindeki adres değişikliklerini, sipariş teslimatından bir gün önce bildirilmelidir. Çiçeğin alıcı tarafından kabul edilmemesi durumunda gönderici çiçeği sipariş teslim günü dahil, 2 (iki) gün içerisinde, kendi adresine teslim alabilir.

Sipariş vermeniz durumunda bütün bu şartları okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız.

 

ÇIKIŞ {'alertSelectClass':'Lütfen #param0# seçiniz.','rfvSearch':'Lütfen arama yazısını eksiksiz bir şekilde giriniz.','productCountPerPage':'20','DropDownTitle':'--Seçiniz--','AtDoorCommission':'Kapıda Ödeme Komisyonu','CreditCardCommission':'Vade Farkı','projectBasePath':'/','cultureCode':'tr'} {'container':'dvSearchResult','params':{'rfvSearch':'Lütfen arama yazısını eksiksiz bir şekilde giriniz.','keyword':'','showCaseId':'','cultureCode':'tr'},'columnCount':'3','isPagination':true,'dicTexts':{'TotalProduct':'Toplam \u003cstrong\u003e#param0#\u003c/strong\u003e ürün','MyFav':'Favoriniz','ImageUrl':'https://www.flowerbox.com.tr/files/Thumbnail.aspx?file=Upload/files/Products/##ImageName##\u0026width=250\u0026height=300','AddToCart':'Sepete Ekle','DiscountPercentage':'% #param0#','QuickView':'GÖZAT','OutOfStock':'Stokta Yok'}}