SIKÇA SORULAN SORULAR

Bitkilerinin Bakımını Nasıl Yapabilirim?

Seçilen bitkilere ait bakım belgesi siparişiniz ile birlikte sizlere gönderilmektedir. Yine sitemiz üzerinden “bitkiler” bölümünde tüm bitkilere ait bakım bilgilerine erişebilirsiniz.

Aldığım çiçekler ne kadar süre canlı kalır?

Bitkilerimiz dayanıklı iç mekan bitkilerinden oluşmaktadır. Ortalama ömürleri 2-3 sene olarak belirtilebilir. Ama unutmayalım,bu bitkiler canlıdır ve belirtilen bakım talimatlarını uyguladığınız sürece sizinle birlikte olurlar.

Sipariş ettiğim bitki mevsimsel olarak tazeliğinde/formunda değil diye bir telefon aldım?

Flowerbox sitesinde görüntülenen canlı bitkiler mevsimsel olarak değişiklik gösterebilmektedir.
Sipariş edilen ürün tasarımında sağlıklı/taze olmayan bir bitki türü bulunuyor ise tarafınıza(üye olurken iletişim bilgilerinizi doğru vermeniz önemlidir) bilgi verilerek sizlere farklı bir alternatif önerilmektedir.

Kredi Kartı Güvenliğimiz için kullandığınız sertifika nedir?

Kredi kartı bilgileriniz RapidSSL ile şifrelenerek, bilgiler hiç bir şekilde sunucuda veya database'de tutulmadan direk bankaya gönderilir. Kredi kartı bilgileri 128-256 Bit arasında şifreleme yapılarak direk bankaya gönderildiğinden kredi kartı bilgilerine hiç bir şekilde ulaşılamaz.

Ödemeyi Hangi Yollar İle Tamamlayabilirim?

Kredi kartı:
VISA veya MASTERCARD' ınızla çiçek siparişinizi verebilirsiniz. Kart bilgileriniz 128 bit SSL ve Garanti Bankası'nın SET sertifikasıyla güvence altındadır. Siparişiniz hemen işleme alınacaktır.

Havale / EFT:
Siparişinizi tamamlarken Havale / EFT seçerseniz size verilecek hesap numaralarına havale / EFT yapabilirsiniz. Tutar hesaplarımıza geçince e-posta ile bilgilendirilirsiniz. Siparişiniz en erken havale/EFT'yi takip eden ilk iş gününde işleme alınacaktır.

Not : Yurtdışından yapılan para transferlerinde Banka tarafından yapılan kesintiler vardır. Bu sebeple bu kesintiler konusunda para transferini bankanızla görüşerek gerçekleştiriniz.


Ödeme İşleminin Tamamlanmasının Ardından Bana Bilgi Verilecek mi?

Siparişinizin onaylanmasının ardından tarafınıza siteye kayıtlı e-mail üzerinden bilgilendirme yapılacaktır.

Siparişim ile oluşan tutara kargo/yol ücreti dahil midir?

Yol ücreti, ödeme sayfasında belirtilen “toplam tutar” fiyatının içindedir. Kargo tutarları, ürün fiyatına ek olarak, siparişin teslim edileceği bölgeye göre belirlenmektedir. Bu tutar siparişinize ait yapılan toplam tutar ödemesine dahildir. İlave bir tutar tahsil edilmez.

Çiçek ve malzemeler resimdekinden farklı gönderilir mi?

Web sitemizde gördüğünüz ürünlerin aynısı hazırlanmaktadır. Mevsimsel uyumsuzluk ve stoklarımızda sipariş ürünlerinizin bulunmaması durumunda aynı değerde muadili veya daha değerlisi uyarı yapmaksızın tasarıma ve adetlere sadık kalarak yapılmaktadır. Böyle durumlarda siteye kayıtlı e-mail üzerinden müşterilerimize bilgi verilmektedir.

Siparişlerim hangi saatlerde teslim edilir?

Siparişler, siparişin verildiği tarihten 24(yirmidört) saat içerisinde teslim edilir. Genellikle öğlen 13.00 - 17.00 saatleri arasında dağıtım gerçekleşmektedir. Sipariş 16.00 sonrası verildiyse bir sonraki gün kargoya verileceğinden teslimat ta ona göre şekillenecektir. (Örnek; 24 Ocak saat 16.10’da verilen bir sipariş 26 Ocak günü öğlen saatlerinde teslim edilecek şekilde planlanır.)

Alıcıya Ulaşılamaması Durumunda Siparişler Nereye Teslim Edilir?

Yerlerinde bulunamayan alıcıların çiçekleri, evlerde yan komşu daireye veya apartman görevlisine, sitelerde güvenlik görevlilerine, iş yerlerinde bölüm arkadaşlarına, hastane ve otellerde resepsiyon görevlilerine teslim edilir.

Siparişimin Gönderim Durumunu Nasıl Takip Edebilirim?

Siparişiniz sitemize kaydedildikten sonra tarafınıza e-posta aracılığı ile iletilen sipariş numaranızla, gerek sitemizdeki sipariş takip sayfasından takip edebilirsiniz.

Sipariş Verdikten Sonra Siparişim Üzerinde Adres ve Tarih Değişikliği Yapabilir Miyim?

Siparişleriniz hazırlanmadığı ve yola çıkmadığı müddetçe bu hakkınız saklıdır. Adres değişikliği siparişiniz yola çıkmadan önce yapılabilir ve ücret talep edilmez.

Çiçeğim Cumartesi ve Pazar Günleri Gider Mi?

Pazar günleri hariç diğer tüm günler teslimatlarımız yapılmaktadır.

Siparişimin Gönderiminden Vazgeçersem Ödeme İadesi Kaç Günde Hesabıma İletilir?

Siparişinizin iptal edilmesi sonrasında ödeme iadeniz 4 iş günü içerisinde hesabınıza yansıtılır.

Hatalı Ödeme Süreci Nasıl Tamamlanır?

Hatalı ödeme durumunu vakit kaybetmeden bize iletmeniz durumunda gerekli işlemler yapılarak, ödeme iadeniz 4 iş günü içerisinde hesabınıza yansıtılır.


Bebek Mağaza Çalışma Saatleri:
 
Pazartesi - Cuma: 10:00 - 19:00
Cumartesi - Pazar: Kapalı

ÇIKIŞ {'alertSelectClass':'Lütfen #param0# seçiniz.','rfvSearch':'Lütfen arama yazısını eksiksiz bir şekilde giriniz.','productCountPerPage':'20','DropDownTitle':'--Seçiniz--','AtDoorCommission':'Kapıda Ödeme Komisyonu','CreditCardCommission':'Vade Farkı','projectBasePath':'/','cultureCode':'tr'} {'container':'dvSearchResult','params':{'rfvSearch':'Lütfen arama yazısını eksiksiz bir şekilde giriniz.','keyword':'','showCaseId':'','cultureCode':'tr'},'columnCount':'3','isPagination':true,'dicTexts':{'TotalProduct':'Toplam \u003cstrong\u003e#param0#\u003c/strong\u003e ürün','MyFav':'Favoriniz','ImageUrl':'https://www.flowerbox.com.tr/files/Thumbnail.aspx?file=Upload/files/Products/##ImageName##\u0026width=250\u0026height=300','AddToCart':'Sepete Ekle','DiscountPercentage':'% #param0#','QuickView':'GÖZAT','OutOfStock':'Stokta Yok'}}